Intelligente gespreksopname voor compliance toevoegen aan Microsoft Teams
Maak gebruik van een unieke AI-gestuurde opname-engine die speciaal is ontworpen voor Microsoft Teams met automatische transcriptie, gespreksscore en sentimentanalyse – geen hardware vereist.


Elk gesprek via Microsoft Teams opnemen
Naleving verbeteren, aansprakelijkheid vermijden
Pak geschillen aan, beperk aansprakelijkheid met manipulatiebestendige audio- en video-opnamen en zorg voor naleving met ingebouwde opnamemeldingen en 256-bits versleuteling.
Snelle inzet
Stel opname-eindpunten in enkele minuten beschikbaar zonder installatie, service of opslag en schakel gespreksopname in door simpelweg een gebruiker aan een beveiligingsgroep toe te voegen.
Beter personeelsbeheer mogelijk maken
Maak aanpasbare enquêtes na een gesprek voor de evaluatie en training van agenten en gebruik kunstmatige intelligentie om gesprekken automatisch te beoordelen en te scoren.
Vertrouwd door meer dan 30.000 locaties wereldwijd














Momentum maakt gespreksopname en compliance eenvoudig
Compliance Call Recording is speciaal ontwikkeld voor Microsoft Teams en kan audio, video, schermafbeeldingen en bureaubladen van agenten vastleggen. Compliance Call Recording is ontworpen voor gebruiksgemak en vereenvoudigt compliance met MIFID II, HIPAA, GDPR en meer.
- Ingebouwde opnamemelding en configureerbare compliance opnamebanner.
- Beperk opnames tot browser-only, waardoor mogelijk ongeautoriseerde downloads worden geblokkeerd.
- Bewaar opnames tot zeven jaar met 256-bits versleuteling.
- Compatibiliteit met P2P, Teams to Teams en organisatieoverschrijdend.

Werken met Momentum
Momentum geeft uw bedrijf de tools die het nodig heeft om te gedijen. Verbeter de productiviteit en stimuleer groei met op maat gemaakte oplossingen voor connectiviteit, communicatie, betrokkenheid en meer.
Ontdek de andere engagement oplossingen van Momentum
Op zoek naar meer dan alleen op compliance gebaseerde registratie? Er zijn tal van andere manieren waarop Momentum kan helpen – bekijk hieronder enkele van onze andere oplossingen.
SMS voor Microsoft Teams
Verbeter de klantbetrokkenheid door tweeweg sms’en toe te voegen aan Microsoft Teams.
Teams Contactcentrum
Stroomlijn klantinteracties, callflows, prestaties en meer met een AI-gestuurd platform.
Teams bedieningsconsole
Rust de inzet van je team uit met een reeks geavanceerde functies voor oproepbeheer op .
Teams oproeprapportage
Behaal een voorsprong op de concurrentie met een geavanceerd platform voor contactcenteranalyse.
Teams Call Recording veelgestelde vragen
Compliance Call Recording for Microsoft Teams is a specialized recording solution designed to capture and securely store voice, video, and screen-sharing sessions in Teams for organizations that must adhere to specific regulatory and compliance requirements (e.g., PCI-DSS, HIPAA, GDPR, MiFID II). These solutions integrate with Teams to automatically record and archive conversations according to defined policies.
Highly regulated industries like finance, healthcare, and legal must record and retain all calls to comply with regulations. Compliance Call Recording for Teams captures all call data, stores it securely, and creates an audit trail to support legal and regulatory compliance.
Native Teams meeting recording is user-initiated, stored in OneDrive/SharePoint, and can be turned on or off at will. It’s primarily for collaboration and note-taking. Compliance Call Recording is policy-based and automatic, ensuring no calls go unrecorded. It also includes enhanced security, retention rules, and regulatory compliance features such as tamper-proof storage, strict access controls, and auditing capabilities.
Depending on the provider and your organization’s policies, you can record PSTN calls (inbound and outbound) made or received via Teams Phone, peer-to-peer voice and video calls within Teams, meetings and conference calls (including screen sharing), and voicemails (in some cases).
You will need a Microsoft 365 or Office 365 subscription with Teams access, a Teams Phone license (included in E5 or as an add-on for E3/E1), and a subscription to our Compliance Call Recording solution.
In a compliance scenario, yes—the solution enforces automatic recording for users or specific call types. If the organization mandates that all calls be recorded, end users cannot stop or pause the recording. However, depending on regulatory or business requirements, you can tailor policies so that only specific users, departments, or call scenarios are recorded.
Ontdek onze gerelateerde bronnen
Hoor van onze klanten

Bart Naessens
BDO
Patrick Taffijn
Vertom
Jim van Dijken
Hexagon (Intergraph)Maak compliance eenvoudig met gespreksopname voor Teams
Maak compliance eenvoudig met gespreksopname voor Teams
Compliance hoeft niet moeilijk te zijn. Ontdek een intuïtieve, functierijke oplossing voor gespreksopname die in slechts enkele minuten te implementeren is, zonder serverbeheer of onderhoud.