Compliance gespreksopname voor teams

Intelligente gespreksopname voor compliance toevoegen aan Microsoft Teams

Maak gebruik van een unieke AI-gestuurde opname-engine die speciaal is ontworpen voor Microsoft Teams met automatische transcriptie, gespreksscore en sentimentanalyse – geen hardware vereist.

Waarom kiezen voor Compliance Call Recording voor Teams?

Elk gesprek via Microsoft Teams opnemen

Naleving verbeteren, aansprakelijkheid vermijden

Pak geschillen aan, beperk aansprakelijkheid met manipulatiebestendige audio- en video-opnamen en zorg voor naleving met ingebouwde opnamemeldingen en 256-bits versleuteling.

Snelle inzet

Stel opname-eindpunten in enkele minuten beschikbaar zonder installatie, service of opslag en schakel gespreksopname in door simpelweg een gebruiker aan een beveiligingsgroep toe te voegen.

Beter personeelsbeheer mogelijk maken

Maak aanpasbare enquêtes na een gesprek voor de evaluatie en training van agenten en gebruik kunstmatige intelligentie om gesprekken automatisch te beoordelen en te scoren.

Vertrouwd door meer dan 30.000 locaties wereldwijd

Momentum maakt gespreksopname en compliance eenvoudig

Compliance Call Recording is speciaal ontwikkeld voor Microsoft Teams en kan audio, video, schermafbeeldingen en bureaubladen van agenten vastleggen. Compliance Call Recording is ontworpen voor gebruiksgemak en vereenvoudigt compliance met MIFID II, HIPAA, GDPR en meer.

Werken met Momentum

Momentum geeft uw bedrijf de tools die het nodig heeft om te gedijen. Verbeter de productiviteit en stimuleer groei met op maat gemaakte oplossingen voor connectiviteit, communicatie, betrokkenheid en meer.

Vervoerders en serviceproviders
0 +
Ondernemingslocaties
0 K
Cloud Voice & Managed Network Zitplaatsen
0 K+
aanverwante producten

Ontdek de andere engagement oplossingen van Momentum

Op zoek naar meer dan alleen op compliance gebaseerde registratie? Er zijn tal van andere manieren waarop Momentum kan helpen – bekijk hieronder enkele van onze andere oplossingen.

FAQ

Teams Call Recording veelgestelde vragen

What is Microsoft Teams Compliance Call Recording?

Compliance Call Recording for Microsoft Teams is a specialized recording solution designed to capture and securely store voice, video, and screen-sharing sessions in Teams for organizations that must adhere to specific regulatory and compliance requirements (e.g., PCI-DSS, HIPAA, GDPR, MiFID II). These solutions integrate with Teams to automatically record and archive conversations according to defined policies.

Why do I need Compliance Call Recording for Teams?

Highly regulated industries like finance, healthcare, and legal must record and retain all calls to comply with regulations. Compliance Call Recording for Teams captures all call data, stores it securely, and creates an audit trail to support legal and regulatory compliance.

How does Compliance Call Recording differ from native Teams recording?

Native Teams meeting recording is user-initiated, stored in OneDrive/SharePoint, and can be turned on or off at will. It’s primarily for collaboration and note-taking. Compliance Call Recording is policy-based and automatic, ensuring no calls go unrecorded. It also includes enhanced security, retention rules, and regulatory compliance features such as tamper-proof storage, strict access controls, and auditing capabilities.

Which types of interactions can be recorded?

Depending on the provider and your organization’s policies, you can record PSTN calls (inbound and outbound) made or received via Teams Phone, peer-to-peer voice and video calls within Teams, meetings and conference calls (including screen sharing), and voicemails (in some cases).

What are the licensing requirements?

You will need a Microsoft 365 or Office 365 subscription with Teams access, a Teams Phone license (included in E5 or as an add-on for E3/E1), and a subscription to our Compliance Call Recording solution.

Is every call automatically recorded?

In a compliance scenario, yes—the solution enforces automatic recording for users or specific call types. If the organization mandates that all calls be recorded, end users cannot stop or pause the recording. However, depending on regulatory or business requirements, you can tailor policies so that only specific users, departments, or call scenarios are recorded.

getuigenissen

Hoor van onze klanten

Klaar om uw compliance inspanningen te stroomlijnen?

Maak compliance eenvoudig met gespreksopname voor Teams

Maak compliance eenvoudig met gespreksopname voor Teams

Compliance hoeft niet moeilijk te zijn. Ontdek een intuïtieve, functierijke oplossing voor gespreksopname die in slechts enkele minuten te implementeren is, zonder serverbeheer of onderhoud.

Momentum
Deze site is geregistreerd op wpml.org als een ontwikkelsite. Schakel over naar een productiesite met de sleutel op remove this banner.