Succesverhaal van Kitsap Kredietunie

Kitsap upgrade naadloos alle vestigingen naar Microsoft Teams Phone

Als toonaangevende kredietvereniging in een snel evoluerende sector moest Kitsap Credit Union (KCU) haar verouderde oudere telefoonsysteem upgraden om aan de groeiende eisen te kunnen blijven voldoen. De oude oplossing, die al 15 jaar werd gebruikt, werd uit gebruik genomen, waardoor KCU moest kiezen tussen het kopen van telefoons van derden of overstappen op een volledige cloud-oplossing. Aanvankelijk aarzelend over cloud technologie, besloot KCU uiteindelijk om met Momentum in zee te gaan voor een naadloze overgang naar cloud communicatie.

KCU had problemen met hun oude systeem en worstelde om het operationeel te houden met verouderde onderdelen. De cloud voice oplossing van Momentum bood een krachtig, intuïtief alternatief met 24/7 klantenservice van topkwaliteit. De overgang verliep soepel en KCU zag al snel de voordelen, waaronder kostenbesparingen en verbeterde communicatie-efficiëntie.

Tegenwoordig gebruikt 30% van de KCU-medewerkers Microsoft Teams, terwijl 70% vertrouwt op de Momentum Enterprise Softphone oplossing. De overstap heeft de behoefte aan systeemondersteuning aanzienlijk verminderd, waardoor KCU zich kan richten op andere bedrijfsverbeteringen.

Ontdek hoe KCU’s succesvolle samenwerking met Momentum hun communicatie-infrastructuur transformeerde en een betrouwbare, moderne oplossing bood die aan hun behoeften voldoet. Download de volledige case study voor meer informatie over deze naadloze upgrade.

Deel op
Momentum
Deze site is geregistreerd op wpml.org als een ontwikkelsite. Schakel over naar een productiesite met de sleutel op remove this banner.