Bereik hoge serviceniveaus met geavanceerde spraakanalyse voor Microsoft Teams
Bereik hoge serviceniveaus met geavanceerde spraakanalyse voor Microsoft Teams
Identificeer belpatronen, lokaliseer knelpunten en optimaliseer belbeheer met uitgebreide gespreksrapportage voor Microsoft Teams.


Eenvoudige, uitgebreide tracering en analyse van oproepen
Verlaten oproepen aanpakken
Verminder het afhaken van klanten, haal potentieel verloren inkomsten terug en verbeter de klantenservice door met één klik te rapporteren over afgebroken gesprekken en deze op te volgen.
Zorgen voor naleving van de regelgeving
Voldoe aan industriële regelgeving zoals PCI-DSS, HIPAA en GDPR met uitgebreide, controleerbare rapporten die worden beschermd door end-to-endencryptie.
Breed productassortiment
Combineer geïntegreerde gespreksrapportage met een gevarieerde selectie van synergetische producten en diensten, waaronder intelligent opnemen, SD-WAN, Operator Connect, Teams Voice en meer.
Vertrouwd door meer dan 30.000 locaties wereldwijd














Nieuwe inzichten uit je Microsoft Teams gespreksgegevens halen
Zet uw gespreksgegevens om in krachtige inzichten om een winnende klantervaring te creëren. Momentum maakt het eenvoudig om verbeterde gespreksrapportage toe te voegen aan Microsoft Teams.
- Geen nieuwe hardware of software nodig
- Wallboards, analyses, gespreksopnamen en meer in één interface
- Processen en workflows stroomlijnen
- Compatibel met pc, Linux, MacOS en mobiele apparaten

Werken met Momentum
Momentum geeft uw bedrijf de tools die het nodig heeft om te gedijen. Verbeter de productiviteit en stimuleer groei met op maat gemaakte oplossingen voor connectiviteit, communicatie, betrokkenheid en meer.
Ontdek de andere engagement oplossingen van Momentum
Heb je geen gespreksrapportage nodig? Bekijk dan enkele van onze andere analyse- en bedrijfsoplossingen.
Teams Contactcentrum
Stroomlijn klantinteracties, callflows, prestaties en meer met een AI-gestuurd platform.
Teams bedieningsconsole
Rust de inzet van je team uit met een reeks geavanceerde functies voor oproepbeheer op .
Teams Gespreksopname
Zorg voor compliance en krijg inzicht in de bedrijfsvoering met een veelzijdige opnameoplossing.
SMS voor Microsoft Teams
Verbeter de klantbetrokkenheid door tweeweg sms’en toe te voegen aan Microsoft Teams.
Teams Call Reporting veelgestelde vragen
A Momentum Teams Call Reporting solution provides detailed insights into your organization’s Teams-based call activities. It enables you to track and analyze metrics like average wait times, longest wait, average call duration, abandoned calls, average answer time, and many other call metrics designed to provide insights into your service quality.
Adding call reporting to Teams gives you visibility into call metrics, quality of service provided, and other real-time metrics. These insights help your teams identify calling patterns, identify areas of improvement, and develop effective call management strategies.
A Microsoft Teams Call Reporting solution collects call metrics for PSTN calls (inbound and outbound), peer-to-peer (P2P) calls, meetings, and external calls.
Our Teams Call Reporting solution tracks several key call metrics, delivering comprehensive reporting for historical call lists, unreturned/lost calls, calls by a specific number, calls by DID, calls by specific times and days of the week, and more.
Basic call reporting capabilities are often included in Microsoft 365 E5 or can be accessed through the Teams Admin Center for organizations with Teams Phone licenses. However, more advanced reporting or third-party reporting solutions like the one we offer do have an additional subscription cost.
Yes. Teams Call Reporting lets you view calls at the global, department, location, or individual user level. This granular breakdown helps troubleshoot issues for specific users, analyze user adoption, and optimize resource allocation or training programs based on actual usage patterns.
Yes, you can. Our Call Reporting solution lets you schedule pre-defined reports by email daily, weekly, and monthly. These reports can help you improve quality management.
Hoor van onze klanten

Bart Naessens
BDO
Patrick Taffijn
Vertom
Jim van Dijken
Hexagon (Intergraph)Betere tracering, rapportage en beheer van gesprekken met Momentum
Betere tracering, rapportage en beheer van gesprekken met Momentum
Verbeter de service en maak slimmere besluitvorming mogelijk met een uitgebreide call tracking-oplossing die is ontworpen voor Microsoft Teams.