Cloud stem

Moderniseer uw communicatie-infrastructuur met bekroonde cloudoplossingen

Voeg enterprise-grade communicatie toe zonder de noodzaak van fysieke infrastructuur met onze flexibele cloud voice-oplossingen.
Waarom kiezen voor Momentum?

Speciaal ontworpen voor zakelijke communicatie

Communiceer op jouw manier

Verenig uw personeel met een op maat gemaakte cloudservice die spraak, video, chat, sms en meer op elk apparaat ondersteunt.

Moeiteloze integratie

Momentum's Cloud Voice oplossing integreert gemakkelijk met bestaande software zoals Cisco WebEx en andere synergetische diensten uit ons brede productportfolio.

Agile wereldwijde dekking

Houd je personeel verbonden via een wereldwijd geo-redundant netwerk met meer dan 200 aanwezigheidspunten, en dat allemaal zonder fysieke infrastructuur op locatie.

Vertrouwd door meer dan 30.000 locaties wereldwijd

Wat kan Momentum doen?

Toegang tot communicatiefuncties

Geavanceerd maatwerk

Krijg toegang tot meer dan 100 bedrijfsfuncties om een telefoonsysteem te maken dat precies is afgestemd op de behoeften van jouw organisatie.

Compliant netwerk

We hebben ons netwerk en onze services ontworpen met het hoogste beveiligingsniveau om te voldoen aan industriële voorschriften zoals HIPAA.

Overal schalen

Momentum maakt schaalvergroting eenvoudig met volledige ontwerp- en installatieservices. Wij kunnen circuits installeren om ons netwerk in elke markt te brengen.

Persoonlijke ondersteuning

Krijg de ondersteuning die je nodig hebt wanneer je die nodig hebt met on-demand, 24×7 toegang tot ons team van ervaren cloudspecialisten.

Uw one-stop shop

Maak gebruik van een uitgebreid productportfolio dat alles omvat wat uw bedrijf nodig heeft om verbonden en concurrerend te blijven.

Eenvoudig beheer

Beheer gebruikers eenvoudig met een eenvoudige, gecentraliseerde beheerportal, compleet met geavanceerde analysefuncties.

Het Momentum Verschil

Uniformeer en optimaliseer uw bedrijfscommunicatie

Momentum is al sinds het begin van de jaren 2000 leverancier van cloudcommunicatie. Al tientallen jaren implementeren wij wereldwijd duizenden cloudoplossingen voor klanten van klein tot groot. Wij helpen onze klanten zich te ontwikkelen met:

WAAROM MOMENTUM

Uw partner in zakelijke samenwerking

Momentum geeft uw bedrijf de tools die het nodig heeft om te gedijen. Verbeter de productiviteit en stimuleer groei met op maat gemaakte oplossingen voor connectiviteit, communicatie, betrokkenheid en meer. Ervaar zelf het Momentum verschil.

Vervoerders en serviceproviders
0 +
Beheerde netwerkverbindingen
0 +
Ondernemingslocaties
0
aanverwante producten

Ontdek de andere samenwerkingsoplossingen van Momentum

Wil je andere manieren ontdekken waarop jouw bedrijf zijn PBX- en Teams-implementaties kan optimaliseren? Bekijk hieronder enkele van onze andere aanbiedingen.

Teams Telefoon

Integreer bedrijfsgerichte PBX-functionaliteit in Microsoft Teams met een directe verbinding naar het PSTN.

Aansluiten

Maak van Microsoft Teams een volwaardige oplossing voor zakelijke telefonie met vereenvoudigd beheer.

SIP-kiezen

Verbeter uw bestaande PBX-infrastructuur met wereldwijde dekking en on-demand flexibiliteit en schaalbaarheid.

FAQ

Veelgestelde vragen over Cloud Voice

What is Cloud Voice?

Cloud Voice is any internet-based voice communication service where telephony applications, switching, and storage are hosted by a third party and accessed over the Internet.

What are the benefits of using Cloud Voice?

Cloud Voice offers several benefits, including cost savings, scalability, flexibility, and integration with other cloud-based services in your tech stack.

How does Cloud Voice differ from traditional phone systems?

Cloud Voice uses Voice over Internet Protocol (VoIP) technology, allowing voice data to be transmitted over the Internet, whereas traditional telephones rely on physical infrastructure to transmit calls.

Is Cloud Voice suitable for small businesses?

Yes. Cloud Voice is often the most cost-effective and scalable telephony solution for small businesses. It’s ideal for small businesses looking to reduce expenses, enhance communication capabilities, and modernize their communications infrastructure.

What equipment is needed to implement Cloud Voice?

You only need a reliable internet connection to use Cloud Voice. All desktops, modern smartphone devices, and tablets can make and receive VoIP calls. Typically, your provider will provide the required networking equipment, like routers and switches.

Can Cloud Voice integrate with existing business applications?

Yes. Many Cloud Voice services integrate with Customer Relationship Management (CRM) systems, email platforms, and other business applications to streamline workflows.

getuigenissen

Hoor van onze klanten

DE TOEKOMST VAN COMMUNICATIE

Begin vandaag nog met het moderniseren van de manier waarop uw bedrijf communiceert

Ondersteun een gedistribueerd digitaal personeelsbestand, schaal uw bedrijf en houd uw mensen verbonden met zowel collega’s als klanten met Momentum Cloud Voice.

Momentum
Deze site is geregistreerd op wpml.org als een ontwikkelsite. Schakel over naar een productiesite met de sleutel op remove this banner.