Moderniseer uw communicatie-infrastructuur met bekroonde cloudoplossingen


Speciaal ontworpen voor zakelijke communicatie
Communiceer op jouw manier
Verenig uw personeel met een op maat gemaakte cloudservice die spraak, video, chat, sms en meer op elk apparaat ondersteunt.
Moeiteloze integratie
Momentum's Cloud Voice oplossing integreert gemakkelijk met bestaande software zoals Cisco WebEx en andere synergetische diensten uit ons brede productportfolio.
Agile wereldwijde dekking
Houd je personeel verbonden via een wereldwijd geo-redundant netwerk met meer dan 200 aanwezigheidspunten, en dat allemaal zonder fysieke infrastructuur op locatie.
Vertrouwd door meer dan 30.000 locaties wereldwijd














Toegang tot communicatiefuncties
Geavanceerd maatwerk
Krijg toegang tot meer dan 100 bedrijfsfuncties om een telefoonsysteem te maken dat precies is afgestemd op de behoeften van jouw organisatie.
Compliant netwerk
We hebben ons netwerk en onze services ontworpen met het hoogste beveiligingsniveau om te voldoen aan industriële voorschriften zoals HIPAA.
Overal schalen
Momentum maakt schaalvergroting eenvoudig met volledige ontwerp- en installatieservices. Wij kunnen circuits installeren om ons netwerk in elke markt te brengen.
Persoonlijke ondersteuning
Krijg de ondersteuning die je nodig hebt wanneer je die nodig hebt met on-demand, 24×7 toegang tot ons team van ervaren cloudspecialisten.
Uw one-stop shop
Maak gebruik van een uitgebreid productportfolio dat alles omvat wat uw bedrijf nodig heeft om verbonden en concurrerend te blijven.
Eenvoudig beheer
Beheer gebruikers eenvoudig met een eenvoudige, gecentraliseerde beheerportal, compleet met geavanceerde analysefuncties.
Uniformeer en optimaliseer uw bedrijfscommunicatie
Momentum is al sinds het begin van de jaren 2000 leverancier van cloudcommunicatie. Al tientallen jaren implementeren wij wereldwijd duizenden cloudoplossingen voor klanten van klein tot groot. Wij helpen onze klanten zich te ontwikkelen met:
- Integraties die intelligente automatisering met RPX mogelijk maken
- Toegang tot 300+ CRM-toepassingen en andere integraties
- Verbeterd gratis bellen via Dual Restboard
- Directe integratie met Cisco WebEx en Microsoft Teams

Uw partner in zakelijke samenwerking
Momentum geeft uw bedrijf de tools die het nodig heeft om te gedijen. Verbeter de productiviteit en stimuleer groei met op maat gemaakte oplossingen voor connectiviteit, communicatie, betrokkenheid en meer. Ervaar zelf het Momentum verschil.
Ontdek de andere samenwerkingsoplossingen van Momentum
Wil je andere manieren ontdekken waarop jouw bedrijf zijn PBX- en Teams-implementaties kan optimaliseren? Bekijk hieronder enkele van onze andere aanbiedingen.
Teams Telefoons
Integreer PBX-functionaliteit op bedrijfsniveau in Microsoft Teams met een directe verbinding naar het PSTN.
Aansluiten
Global VoIP
Breng wereldwijde gesprekken samen met één betrouwbaar VoIP-platform dat werkt met je favoriete cloud apps.
POTS Vervanging
Teams Directe routering
Voeg kiestoon en zakelijke spraakmogelijkheden toe aan je Microsoft Teams-omgeving met directe routering.
Teams Telefoon
Integreer bedrijfsgerichte PBX-functionaliteit in Microsoft Teams met een directe verbinding naar het PSTN.
Aansluiten
Maak van Microsoft Teams een volwaardige oplossing voor zakelijke telefonie met vereenvoudigd beheer.
SIP-kiezen
Verbeter uw bestaande PBX-infrastructuur met wereldwijde dekking en on-demand flexibiliteit en schaalbaarheid.
Veelgestelde vragen over Cloud Voice
Cloud Voice is any internet-based voice communication service where telephony applications, switching, and storage are hosted by a third party and accessed over the Internet.
Cloud Voice offers several benefits, including cost savings, scalability, flexibility, and integration with other cloud-based services in your tech stack.
Cloud Voice uses Voice over Internet Protocol (VoIP) technology, allowing voice data to be transmitted over the Internet, whereas traditional telephones rely on physical infrastructure to transmit calls.
Yes. Cloud Voice is often the most cost-effective and scalable telephony solution for small businesses. It’s ideal for small businesses looking to reduce expenses, enhance communication capabilities, and modernize their communications infrastructure.
You only need a reliable internet connection to use Cloud Voice. All desktops, modern smartphone devices, and tablets can make and receive VoIP calls. Typically, your provider will provide the required networking equipment, like routers and switches.
Yes. Many Cloud Voice services integrate with Customer Relationship Management (CRM) systems, email platforms, and other business applications to streamline workflows.
Hoor van onze klanten

Bart Naessens
BDO
Patrick Taffijn
Vertom
Jim van Dijken
Hexagon (Intergraph)Begin vandaag nog met het moderniseren van de manier waarop uw bedrijf communiceert
Ondersteun een gedistribueerd digitaal personeelsbestand, schaal uw bedrijf en houd uw mensen verbonden met zowel collega’s als klanten met Momentum Cloud Voice.