Gespreksrapportage voor Microsoft Teams

Bereik hoge serviceniveaus met geavanceerde spraakanalyse voor Microsoft Teams

Rapportage gesprekken

Bereik hoge serviceniveaus met geavanceerde spraakanalyse voor Microsoft Teams

Identificeer belpatronen, lokaliseer knelpunten en optimaliseer belbeheer met uitgebreide gespreksrapportage voor Microsoft Teams.

Waarom kiezen voor Momentum?

Eenvoudige, uitgebreide tracering en analyse van oproepen

Verlaten oproepen aanpakken

Verminder het afhaken van klanten, haal potentieel verloren inkomsten terug en verbeter de klantenservice door met één klik te rapporteren over afgebroken gesprekken en deze op te volgen.

Zorgen voor naleving van de regelgeving

Voldoe aan industriële regelgeving zoals PCI-DSS, HIPAA en GDPR met uitgebreide, controleerbare rapporten die worden beschermd door end-to-endencryptie.

Breed productassortiment

Combineer geïntegreerde gespreksrapportage met een gevarieerde selectie van synergetische producten en diensten, waaronder intelligent opnemen, SD-WAN, Operator Connect, Teams Voice en meer.

Vertrouwd door meer dan 30.000 locaties wereldwijd

Nieuwe inzichten uit je Microsoft Teams gespreksgegevens halen

Zet uw gespreksgegevens om in krachtige inzichten om een winnende klantervaring te creëren. Momentum maakt het eenvoudig om verbeterde gespreksrapportage toe te voegen aan Microsoft Teams.

Werken met Momentum

Momentum geeft uw bedrijf de tools die het nodig heeft om te gedijen. Verbeter de productiviteit en stimuleer groei met op maat gemaakte oplossingen voor connectiviteit, communicatie, betrokkenheid en meer.

Vervoerders en serviceproviders
0 +
Ondernemingslocaties
0 K
Cloud Voice & Managed Network Zitplaatsen
0 K+
aanverwante producten

Ontdek de andere engagement oplossingen van Momentum

Heb je geen gespreksrapportage nodig? Bekijk dan enkele van onze andere analyse- en bedrijfsoplossingen.

FAQ

Teams Call Reporting veelgestelde vragen

What is a Microsoft Teams Call Analytics solution?

A Momentum Teams Call Reporting solution provides detailed insights into your organization’s Teams-based call activities. It enables you to track and analyze metrics like average wait times, longest wait, average call duration, abandoned calls, average answer time, and many other call metrics designed to provide insights into your service quality.

Why do I need call reporting for Microsoft Teams?

Adding call reporting to Teams gives you visibility into call metrics, quality of service provided, and other real-time metrics. These insights help your teams identify calling patterns, identify areas of improvement, and develop effective call management strategies.

Which types of calls can it analyze?

A Microsoft Teams Call Reporting solution collects call metrics for PSTN calls (inbound and outbound), peer-to-peer (P2P) calls, meetings, and external calls.

What call quality metrics can I track?

Our Teams Call Reporting solution tracks several key call metrics, delivering comprehensive reporting for historical call lists, unreturned/lost calls, calls by a specific number, calls by DID, calls by specific times and days of the week, and more.

Do I need additional licenses for Teams Call Reporting?

Basic call reporting capabilities are often included in Microsoft 365 E5 or can be accessed through the Teams Admin Center for organizations with Teams Phone licenses. However, more advanced reporting or third-party reporting solutions like the one we offer do have an additional subscription cost.

Can I drill down to individual user call metrics?

Yes. Teams Call Reporting lets you view calls at the global, department, location, or individual user level. This granular breakdown helps troubleshoot issues for specific users, analyze user adoption, and optimize resource allocation or training programs based on actual usage patterns.

Can I create pre-defined and scheduled reports?

Yes, you can. Our Call Reporting solution lets you schedule pre-defined reports by email daily, weekly, and monthly. These reports can help you improve quality management.

getuigenissen

Hoor van onze klanten

Klaar om je communicatie onder controle te krijgen?

Betere tracering, rapportage en beheer van gesprekken met Momentum

Betere tracering, rapportage en beheer van gesprekken met Momentum

Verbeter de service en maak slimmere besluitvorming mogelijk met een uitgebreide call tracking-oplossing die is ontworpen voor Microsoft Teams.

Momentum
Deze site is geregistreerd op wpml.org als een ontwikkelsite. Schakel over naar een productiesite met de sleutel op remove this banner.