Zakelijke leiders over de hele wereld zijn zich bewust geworden van de voordelen van hybride werken, met naar schatting 40,7 miljoen Amerikaanse werknemers die naar verwachting op afstand zullen werken in 2025.1 Als u de concurrentie voor wilt blijven, is het tijd om verder te kijken dan legacy-technologieën en beheerde cloudservices te omarmen.
#1. Uitgebreide tools voor cloudsamenwerking zijn een must
17% van de teams op afstand zegt nog steeds moeite te hebben om samen te werken met collega’s, ondanks de groeiende beschikbaarheid van oplossingen die mobiliteit ondersteunen, zoals UCaaS-platforms (Unified Communications as a Service).
Als je dat nog niet hebt gedaan, is het tijd om te kijken naar een moderne UCaaS-oplossing voor snelle, naadloze samenwerking tussen je teams, ongeacht apparaat of locatie, via een handig, alles-in-één platform.
#2. Verbeter productiviteit met virtuele koffiepauzes
Thuiswerken kan een aanzienlijke impact hebben op de mentale gezondheid van uw werknemers. Uit een recent onderzoek bleek dat 81% van de hybride werknemers emotionele uitputting ervaart, vergeleken met slechts 68% van de werknemers die uitsluitend in persoon werken.3

Help uw hybride teams emotionele vermoeidheid te bestrijden door virtuele koffiepauzes via video aan te bieden. Virtuele koffiepauzes kunnen de socialisatie bieden die veel werknemers die overal werken missen, zodat je personeel weer aan het werk kan met een positieve instelling en een hogere productiviteit.
#3. Meer flexibele contactcenteroplossingen in zicht
De stijgende vraag naar externe en hybride werkomgevingen vraagt om flexibelere contact center-oplossingen, zeker als je bedenkt dat 61% van de Amerikaanse werknemers zegt dat ze hun baan zouden opzeggen als een andere werkgever de mogelijkheid zou bieden om fulltime op afstand te werken.4
Gelukkig zijn er aanbieders van managed cloudservices die contactcenters opnieuw vormgeven voor de nieuwe werkwereld. De huidige cloudgebaseerde contactcenteroplossingen halen het callcenter uit het kantoor en bieden de flexibele, gebruiksvriendelijke tools die uw teams nodig hebben om overal uitstekende klantenservice te bieden.
Uw hybride teams in 2024 met Momentum
Wij hebben wereldwijd duizenden cloud-oplossingen geïmplementeerd, dus u kunt op Momentum rekenen om uw hybride personeelsbestand verbonden, veilig en efficiënt te houden. Ondersteun uw work-from-anywhere personeel met onze geavanceerde managed cloud services, waaronder:
- Microsoft Teams- Geef je werknemers de tools die ze nodig hebben om zich te ontwikkelen in dit nieuwe tijdperk. Gebruik de toonaangevende samenwerkingstool en sluit uw bestaande telefonie-infrastructuur naadloos aan voor een echte samenwerkingservaring.
- Unified Communications – Lever de functies, flexibiliteit en betrouwbaarheid die uw hybride werknemers nodig hebben om overal verbonden en efficiënt te blijven met onze geavanceerde UCaaS-oplossing.
- Momentum Verbinden met Webex – Stel uw hybride teams in staat om samen te werken in een veilig, volledig geïntegreerd platform dat video, spraak, messaging, vergaderen en meer omvat.
- Cloud Contact Centers – Beheer en optimaliseer klantinteracties terwijl u uw teams de flexibiliteit biedt om overal te kunnen werken met onze oplossingen voor cloudcontactcentra.
Ontdek nog meer trends op het gebied van managed cloudservices voor 2024 door onze nieuwste whitepaper te downloaden. Ontvang vandaag nog uw gratis exemplaar om deskundige inzichten te krijgen in de toekomst van cloud-technologie en te zien of uw bedrijf de oplossingen heeft die u nodig heeft om uw digitale transformatiedoelen te bereiken. Neem contact op met Momentum om te praten over uw specifieke behoeften op het gebied van managed cloud services.
Bronnen: